پرندگان

این سایت در مورد انواع پرنده بحث می کند

پرندگان

این سایت در مورد انواع پرنده بحث می کند

پرندگان

سلام
این سایت درمورد انواع پرنده است
لطفا نظر دهید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

چگونگی خرید و استفاده از مولتی ویتامین

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

در این بخش می خواهم در مورد مولتی ویتامین برای شما بنویسم.

برای خرید مولتی ویتامین عجله نکنید ، زیرا ممکن است در خانه موجود باشد.اگر شما در منزل مولتی ویتامین کودکان را دارید دیگر نیازی نیست بخرید،زیرا...

در این بخش می خواهم در مورد مولتی ویتامین برای شما بنویسم.

برای خرید مولتی ویتامین عجله نکنید ، زیرا ممکن است در خانه موجود باشد.اگر شما در منزل مولتی ویتامین کودکان را دارید دیگر نیازی نیست بخرید،زیرا همان هم خوب است.اما اگر نداشتید به داروخانه ی دامپزشکی درون شهر برویدو یک مولتی ویتامین مخصوص پرندگان بخرید.

مولتی ویتامین انواع مختلفی دارد :

1 مولتی ویتامینی که به صورت پودر می باشد :

این مولتی ویتامین در بسته های کوچک وجود دارد و بسته ای 300 تا 500 تومان هم قیمتش است.شما 2 بسته بخرید کافی است.نحوه ی استفاده ی این مولتی ویتامین به صورت زیر  می باشد:

ابتدا یک بطری نوشابه را برداشته و حدود نیم لیتر آب در آن بریزید و به اندازه ی یک قاشق چایخوری مولتی در آن بریزیدو سپس در بطری را بسته و خوب تکانش دهید تا کاملا حل شود.سپس یک تا دو دقیقه صبر کنید و بعد ، محلول را در جای آب استوانه ای مرغ عشقتان بریزید تا بخورند.

2 _ مولتی ویتامین خارجی که به صورت آبکی می باشد :

این مولتی ویتامین در جاهای بزرگ و جود دارد و قیمتش هم 6000 تا 8000 تومان است.اما بیشتر دارو خانه ها به دلیل گران بودن و بزرگ بودن این محصول ، آن را در جاهای کوچک    می ریزند و با قیمت کمتری به مردم ارائه می دهند.

به نظر من شما همین مولتی های کوچک را بخرید بهتر است زیرا  قیمتش هم حدود 1000 تا 2000 تومان استو از مولتی ویتامینی که به صورت پودر می باشد ، خیلی بهتر است

نحوه ی استفاده ی آن هم به این صورت است :

ابتدا درون بطری نیم لیتر آب ریخته و سپس مقداری از مولتی را در آب ریخته حدود 7 تا 8 قطره در آب بریزید. سپس خوب تکان دهید تا محلول قشنگ رنگ زرد به خودش گیرد.

بعد می توانید محلول را در اختیار پرنده تان قرار دهید.البته این را هم بگویم که مولتی را قفط یک روز در اختیار پرنده تان قرار دهید؛ و هفته ای 2 بار به آنها مولتی بدهید.

نکته : بعد از اینکه مولی را برداشتید ، جای آب را بشویید و در مقابل نور مسقیم آفتاب قرار دهید تا ضد عفونی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی